Mes naudojame slapukus, kad užtikrintume geriausią patirtį mūsų svetainėje. Naršydami toliau Jūs sutinkate su slapukų naudojimosi taisyklėmis. Privatumo politika

90 dienų pinigų grąžinimo garantija

Skirtingai nuo daugelio internetinių parduotuvių, jei Jūs nesate 100 % patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 90 kalendorinių dienų ir atgauti sumokėtus pinigus. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Ši sąlyga taikoma tik perkant internetu;
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu;
  • Gaminiai su audiniais, pasirinktais iš nestandartinės kolekcijos - negrąžinami;
  • Grąžinimą suorganizuoti padėsime, išlaidos - kliento sąskaita.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.


24 mėn. kokybės garantija

UAB "Hovden" užtikrina Pirkėjui kokybišką ir tinkamai veikiantį gaminį su sąlyga, kad baldas buvo naudojamas pagal paskirtį.

Bendrosios sąlygos.
1. UAB „HOVDEN” baldams suteikia 24 mėnesių garantiją. Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo dienos.
2. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus gamintojas ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita.
3. Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės.
4. Garantija suteikiama tik pateikus nors vieną iš išvardintų dokumentų: sąskaitą-faktūrą, pinigų priėmimo kvitą, garantinį taloną.

5. Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti prekybos vietai, kurioje įsigijote baldus arba įmonės elektroniniu paštu: quality@hovden.lt

6. UAB „HOVDEN” įsipareigoja atsiradusį gamybos defektą pašalinti per 28 darbo dienas nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje. Išimtiniais atvejais gamintojas pasilieka teisę pratęsti šį terminą.

7. Pardavėjui patikrinus ir nustačius, kad pretenzijos dėl prekių kokybės ar komplektavimo pagrįstos, Pirkėjas savo pasirinkimu turi teisę reikalauti iš gamintojo:

7.1. neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

7.2. abiejų šalių (pirkėjo ir pardavėjo) susitarimu atitinkamai sumažinti prekės kainą;

8. Gamintojas nėra atsakingas už gaminio trūkumus, kurie buvo aptarti pirkimo metu arba apie kuriuos pirkėjas žinojo ar turėjo žinoti įsigyjant baldą (baldai iš ekspozicijos, baldai su defektais, likutiniai baldai, kurie daugiau nebebus gaminami). Garantija nesuteikiama tų baldų audiniams, kurie pagaminti iš likutinių audinių. Garantija nesuteikiama baldams, turintiems statusą „prototipas“.

9. Priimdami baldus:

9.1. Patikrinkite jų komplektaciją.

9.2. Apžiūrėkite baldų išorę (audinius, dekoratyvios medienos spalvą ir pan.) ar nėra matomų mechaninių pažeidimų ar kitokių trūkumų.

10. Pirkėjas, pirkdamas baldus ar kitas prekes iš ekspozicijos, įsipareigoja apžiūrėti perkamas prekes, o pastebėjęs prekės trūkumus, savo pretenzijas dėl trūkumų pareikšti iki pirkimo. Jei pirkėjas nepareiškia pretenzijų dėl prekių, perkamų iš ekspozicijos, trūkumų, apžiūros metu iki pirkimo, laikoma, kad trūkumų nebuvo arba trūkumai buvo aptarti. Pretenzijos dėl prekių kokybės (išoriniai subraižymai, sudraskymai, sulaužymai ir kitokio pobūdžio sugadinimai atsiradę transportuojant/surenkant/nešant dėl pirkėjo veiksmų po prekės priėmimo) nėra priimamos iš pirkėjo po prekės atsiėmimo iš Pardavėjo. 
11. Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
11.1. Nepateikia baldo pirkimą įrodančių dokumentų;

11.2. Pirkėjas nesilaikė baldų eksploatacijos ir priežiūros taisyklių; prekės buvo transportuojamos, eksploatuojamos netinkamai arba sugadintos dėl pirkėjo kaltės.

11.3. Baldai nukentėjo dėl „Force majaure” (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių);

11.4. Baldai buvo užpilti vandeniu arba kitu skysčiu;

11.5. Baldai nukentėjo nuo gyvūnų;

11.5. Baldai buvo remontuojami pirkėjo arba trečių asmenų;

11.6. Baldinis audinys, oda ar dirbtinė oda nukentėjo nuo netinkamų valymo procedūrų.

  1.  Natūralios savybės nelaikomos prekių kokybės trūkumu:

12.1. Atskirų minkštų baldų elementų kietumo lygių skirtumai, atsiradę kaip konstrukcinių sprendimų rezultatas.

12.2. Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas, pvz. audinio, dirbtinės ar natūralios odos tempimasis, laisvumas, apsitrynimas siūlių vietoje, odos blizgesys. Sėdimose dalyse naudojimo metu iš audinio gali susidaryti lengvos klostės – tai yra tempimo pasekmė ir nėra medžiagos defektas.

12.3. Spalvų skirtumų nukrypimas. Spalvos skirtumai tarp pavyzdžio pirkimo metu ir galutinio produkto gali skirtis. Dėl dažymo technologijų nėra absoliučios garantijos, kad pavyzdėlio spalva su galutinio produkto spalva visiškai sutaps.

12.4. Natūralios odos požymiai (pvz.: įbrėžimai, randai, vabzdžių įkandimai, grūdėtumas, tekstūros ir minkštumo kietumo skirtumai).

12.5. Atskirų gaminių odos atspalvis nežymiai gali skirtis. Ant odos esantys tekstūros skirtumai, įbrėžimai, randai ar vabzdžių įkandimai, tam tikras grūdėtumas, atsiradęs ne gamybos metu, yra natūralios odos savybės. Naudojant baldus ilgesnį laiką odos atspalvis bei blizgumas gali kisti, gali atsirasti odinio apmušalo laisvumas, tai yra taip pat natūralios odos savybės.

12.6. Odos ar eko odos kvapas.

12.7. Natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai.

12.8. Išmatavimų paklaida (+/-2 cm). Visi Hovden minkšti baldai gaminami rankomis. Kadangi naudojame itin minkštas medžiagas, tikslių dydžių ar matmenų nurodyti neįmanoma. Todėl visų minkštų Hovden baldų matmenys gali skirtis +/- 2 cm vienam produktui. Tokie skirtumai yra leidžiami ir nėra priežastis teikti skundą.